Mysig vecka!

Här var det dags för en uppdatering....

Har ju haft besök av min Magnus i 1 vecka :)
Var uppe i sandefjord förra Fredagen och mötte upp honom =)
Har haft en fantastisk vecka!

På Lördagen var vi en runda i byn och sen vankades det grillfest hos Rebecca & Petter följt av utgång i Arendal =)
På söndagen åkte vi ut till Pappa & May på Sandöya
Måndagen jobbade jag kvällen så då fick han klara sig själv hemma ;)
På Tisdagen hade jag tagit ledigt så då begav vi oss till Sandöya igen, där vi stannade över natten
Torsdagen jobbade jag till kl 16, sen begav vi oss ut till Hove & tog massa bilder, underbar natur där ute.
På Fredagen blev jag hämtad på jobbet & sen blev det god mat & film
Igår åkte han hem igen & jag jobbade kvällen...
Massa mys & kärlek och tiden har gått alltför snabbt :(
Saknar honom redan, men tar semester dagen innan midsommar och reser ner till Sverige så får helt enkelt stå ut och hoppas att tiden går snabbt =)

Idag är jag megaförkyld, sovit typ 12 timmar och vaknade med halsont, värkande öra och huvud, piss när solen skiner, men pallar inte gå ut, blir hemma mys med film istället...

ta hand om varandra!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0