värk

Sådär ja!

Då var det färdigjobbat för den här veckan.
Skönt!! Jobbar heltid just nu nu och det känns, men det är trevlans också =)
I morgon drar jag till Pappa,,, ja behöver slappna av lite.
Skulle egentligen ut med Iselin och Martine i morgon, men är inte helt i form.
Har fått tillbaka min öronvärk och det värker ner i halsen och så värker högerkäken också, något så in i helvete :S
Och sen behöver jag massage, en kiropraktor, lite närhet och en massa kärlek förstås :)

Mindre än 6 veckor kvar till semester, ska bli underbart. Dels att vara ledig & dels att få spendera 3 veckor i Sverige. massa tid att träffa min familj och släkt, mina vänner och min Magnus,,,,

Kära sommar kom fort :)




Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0