vikt....

Usch vilken dag!!!

Har varit sugen på ALLT onyttigt idag!
Höll ju uppe med dieten när Magnus var här och det skulle jag inte ha gjort märker jag.
Men, men det är lätt att vara efterklok.

Jag hatar att jag går upp i vikt bara om jag tittar på en chokladbit!
Medans vissa kan gaffla i sig hur jävla mycket osunt som helst utan att gå upp ett gram!
Just nu vill jag inte gå och träna heller, har kommit in i min fjantiga period igen där jag knappt vill visa mig ute bland folk...
Självfötroendet på topp här JA.

Nåja har iaf hittat en sockerfri chokladpudding som jag tänkte testa i dagarna, kanske stillar der mitt chokladsug något....
Har kollat ALL choklad: sockerfri, ATKINS, nutrilette, low carbo, kokchoklaf och mörk choklad.
Den med minst kolhydrathalt hade 24g/100g och jag som ska äta mellan 15-20 g kolhydrater per dag.....
Det är ju mindre kul...

Jag får föröka visualisera mig i mina målvikts jeans och försöka hitta den glädjen jag faktiskt hade när jag gick ner så mycket i vikt sist......

Ta hand om varandra!!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0