virr

Har haft problem med min blogg ett par dagar, men nu ska det väl funka igen hoppas jag...

Uhhh jag är ett virrvarr till människa just för tillfället, har en enorm saknad, har 1000 tankar som flyger i huvudet och gör mig disträ, orosmoln av att inte riktigt veta...
Men det löser väl sig, det gör det alltid, ja det ordnar sig....

Är även lite tryckt stämning på jobbet, med idioter som inte kan jobba och bara förstör för andra och beter sig som 14isar! Blir så förbannad, men tydligen är jag söt när jag är arg, kanske därför jag är arg så ofta ;)

Måste även rekomendera en film som jag såg häromdagen "Due Date"
Jag skrattade så jag grät och en av 2000 talets bästa skådisar är med " Zach Galifianakis"
Jag skrattar bara jag ser honom. Han är bara galet udda & skön. Längtar till "Hangover 2" som fan nu asså :)



nehe om man ska laga lite middag till i morgon...  Baconlindad kycklingfilé fylld med brieost och timjan och en sallad till det, yummie!!!

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Tina

Filmtips med samma snubbe: "It's Kind of a Funny Story". Bra film! :)

2011-05-10 @ 21:10:49
URL: http://lifeoftaini.se
Postat av: mamsen

Mitt hjärta förstår att du ha mycket att tänka på, ta det bara lugnt o stressa inte på så löser allt sej :), förresten tycker jag inte du är arg så ofta, men du är söt iallafall. älskar dej puss

2011-05-11 @ 14:58:01
Postat av: Emelie

Tina: Tack för tipset, ska absolut kollas in så fort som möjligt :)



mamsen: jag ska försöka att varva ner hjärnan lite,,, hehe jag kan lätt bli arg men det går fort över =) Älskar dig också! Puss

2011-05-11 @ 22:12:35
URL: http://mellesnyaera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0