Förbannat!

Jävla skit!!!!

Vaknade inatt av att det gjorde så förbannat ont att vända på sig
Klockan 5 gav jag upp, gick ner i köket och vankade av och an som en gammal tant
Tillslut la jag mig på golvet i 1 timme
Ischiasen tillbaka. Yippie!
Jag går som om jag ha skitit ner mig och det enda som hjälper någorlunda är att ligga ner på golvet.
Jättekul det ska bli att åka bil hem till Karlshamn i morgon, NOT!!

Har förresten sagt upp mitt norska abonnemang.
Får nytt svenskt nummer i morgon kväll

Betis trivs förresten som fisken i vattnet här ute.
Han tycker det är jättekul med ett helt hus att utforska
Han springer omkring överallt och har sig
Äter som aldrig förr, en tillfreds innekatt helt enkelt :D

Nehe försöka masa mig ner till köket och käka hemmalagd pizza :)

Ta hand om varandra!
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0