skrivarglädjen,,,

Tappat bort min skrivarglädje
Säg till om ni hittar den...

Kanske är det också det faktum att man är hemma i Sverige igen
Man hittar på mer, träffas,umgås och är med igen. Mitt i smeten bland alla härliga vänner igen

Idag sov jag länge
Vaknade upp och kände mig fetast i världen. Sprang och bytte kläder 5 ggr och undvek tillslut allt som man kunde spegla sig i...
Blev dock bättre under dagen då jag först mötte upp Timmy, Andre & Sara.
Sen tog jag en fika med Ruda & Tilly.

Eftermiddagen/kvällen har spenderats hemma med lite kalas för Viktor som fyllde 11 igår =)
packat lite också för helgen kommer att spenderas hos Emma, Nils, Castro & Ruben ute i Sälleryd, så försök inte ringa mig för jag har ändå ingen täckning på mobilen därute i ödemarken :P

Ta hand om varandra!



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0