staden

Så tillbaka i Karlshamn
Full rulle såklart, att träffa alla vänner igen och börja komma in i deras vardag igen
Mycket har hänt på 2 år måste jag säga =)
Nya par har bildats och vissa har fått barn.
Detta är jättespännande och lite nytt för mig
Lite främmande men faktiskt jättekul =)

Just nu befinner jag mig ute i skogarna utanför Karlskrona
Hälsar på Emma, Nils & Castro och nya tillskottet Ruben, jättesöt liten kattkrabat <3
Och tänka sig till våren kommer en liten Eriksson/Jeffery till världen =)
Och lilla samhället Sälleryd kommer att öka med sisådär 25 % haha

Min Emma <3

Precis kommit hem från svamp promenad och jag som inte äter svamp är ju ganska värdelös på detta och tycker att det är roligt med all svamp. Ätlig som oätlig
Men vi fick faktiskt en halv korg med kantareller & trattkantareller
Så jag kan jag också minsann ;)

Det nalkas middag...

Ta hand om varandra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sandra

Välkommen hem:)

Va ska du hitta på i Karlshamn och vart bor du?

Kram!!!!

2011-09-07 @ 19:36:53
URL: http://fnuppa.blogg.se/lchf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0